sreda, november 24, 2010

Tri novice

To je bila terapija. Popolnoma brezplačno sem vas ozdravila nestrpnosti.
Vsakič, ko ste namreč kliknili pasico za pogledat moj blog ste nezavedno vztrepetali ob misli, da bo tukaj kaj novega (ok, ok, malce preveč pretenciozno, priznam :). Pa ni bilo. Zato so vaši možgani zadnje čase v milisekundi prepoznali že neštetokrat videno in rekli "Ok, še vedno to." in niste več vztrepetovalno vztrepetavali.

Zato pa imam sedaj za vas tri novice.
Prva je, da sem ta teden na bolniški.
Novica nima nikakršne vsebinske vrednosti kot take, ampak spomnite se da vam, če s takimi novicami niste zadovoljni, čisto komot dam znova ta star post za prebirat še naslednja dva meseca :)))
Druga je, da sem se preselila na svoje. Jeeee.
Do popolne opreme mi manjka še kar nekaj reči, pa kaj ko mi dajo plačo samo 1x na mesec. Čist mim vam pravim! Ljudje, in še najmanj šefi, nimajo nobenega posluha za stisko tistih, ki rabijo še enih npr. 5.000 EUR za opremo stanovanja. No, ma naj jim bo. Bomo pač migrirali od plače do plače :)
Skratka že dva tedna spim (sedaj zaradi bolezni nekoliko manj) v svojem kraljestvu, ki je sestavljeno iz treh prostorov- spalnice, kuhinje z dnevno in kopalnice.
Tako, da lahko sedaj uradno vabim na kavice in čaje. Seveda prej pokličite, da lahko dvojno zaklenem :)))

NajboljPomebnejša in ohinsploh novica pa je sledeča:
TETA BOM!!!
Moj/a nečak/inja je že 7cm velik/a in ima lep nos. Ne vem, če bo mutiral v takega grškega kot ga imava z bratom, ampak za enkrat je še manjši od obraza (tako moj, kot od mojega brata kot tudi od bitjeca na ultrazvočnem posnetku :).
Vse je v redu in maja naslednje leto (zakaj sem to napisala ne vem...takointako je prvi mesec maj, ki je sploh lahko v razdobju devetih nosečniških mesecev v naslednjem letu) bom uradno teta. In varuška.
Snežinka vidiš- to bo premiera, da dobim certifikat in bom lahko varuška pri tebi :)

In veste kaj... v dveh tednih se je že nabralo nekaj reči, ki jih morm pospravit. Zatorej mi oprostite, grem.