sobota, september 03, 2011

Sobotno

VesnaS se je odočila, da bo z nami delila svoje potežkoče (upam, da jih bo čim manj) in veselja ob zidanju hiške.
Zato sem morala po skorajda sto letih znova pokukati v hieroglife mojega bloga in dodati povezavo na novo branje. Verjamem, da boste tudi samo z veseljem pogledali na njene strani.

In ker že pišem bom izkoristila priložnost, da še kaj dodam iz svojega življenja.
V zadnjem letu kar ne pišem redno se mi je zgodilo precej na osebnem področju ma to ni da bi pisali na blog.
Drugače pa nič novega pravzaprav.
Uživam življenje.

In da bo tudi vam danes zaigral nasmešek na licih še en vic, ki to ni:

Moški ujame zlato ribico (ki takointako ni zlata, ker bi jo vsak pameten prodal na Borzi namesto, da jo vedno znova vrača v morje kjer se pojavlja v vicih :)) in ta mu reče (kar takointako že vsak ve ampak je zaradi korektnosti to potrebno napisati)
“Če me izpustiš ti izpolnim eno željo” (vem, ponavadi so tri ma je recesija tudi na tem trgu)
In moški reče: “Naredi most iz Evrope v Ameriko.”
Riba pa: “Ma kaj si zmešan?!? (najbrž je bila primorka) Ma ti sploh ves koliko bi bil ta most dolg?!? To ni mogoče! Zaželi si kaj drugega.”
Moški malo premišljuje in reče: “Razloži mi ženske možgane.”
Riba pa: “Koliko luči naj bo na mostu?”