torek, avgust 09, 2016

REANIMACIJA BLOGA. MIT ALI REALNOST?

Dragi moji bivši, zdajšnji in novi bralci.
Spet sem tu. In spet mi je nekdo odtujil svinčnik z radirko s katerim hitreje tipkam. Vem, vem. Po štirih letih nepisanja je ta informacija zadnje kar želite vedeti. Prav zato vas o nepomembnih in pomembnih rečeh, ki so se zgodile v preteklosti ne bom seznanjala. Ali pač.
Ker vidim, da se je toliko spremenilo bom nanizala samo malo svežih (kolikor so novice lahko sveže, če se cmarijo toliko let), da boste lažje ujeli trenutek v času, ko znova začenjam pisati blog.

- nisem več v Ljubljani
- nisem več samska
- nisem več brezposelna
- imam dva nečaka
- nobenega posta nisem izbrisala (tako in tako se še ne politično udejstvujem in mi neumnosti (še) ne škodijo)
- izbrisala sem bloge, ki sem jim sledila, ker sem videla, da so umrli
- še vedno bo polno pravopisnih napak

Tako. To na najkratkejše kar se da.

Aha...sem vedela. Ja, ti, ja!
Sprašuješ me kajzavraga mi je, da se na stara leta spet odločila pisati to reč. Več je tega. Najpomembnejši razlog je ta, da sem trenutno na bolniško/porodniški odsotnosti in bom, v kolikor bodo želeli, tako lažje novičila (o.p. beseda "novičiti" pomeni podajati novice, seznanjati z novostmi) sodelavke in sodelavce.
Drugi je ta, da se trudim že kar nekaj časa, da bi kaj pametnega napisala o tetraplegiji in nosečnosti. Na spletu je namreč izredno malo slovenskih člankov o tem in menim, da bi bilo dobro, da ženske kaj napišemo o tem. Morda komu pomagamo. Blog seveda ni namenjen temu, da vam pišem o hemoglobinu v krvi ali urinskih preiskavah, me pa bo, vsaj upam, spodbudil, da napišem kaj o temi nosečnost pri invalidnih ženskah in nekoč to kje objavim.

In seveda (Vesna je spet skromna) vem, da me nihče ni pozabil in boste tudi vi, dragi "stari" bralci bloga, zvesto sledili novicam.
V kolikor želite poste komentirat je spodaj gumb komentiraj.
Pa lep dan vsem.
Vaša Vesna the G

2 Comments:

At 8/09/2016 03:13:00 pop., Blogger Unknown said...

Čestitke... za vse! :D

 
At 8/10/2016 06:19:00 pop., Blogger Vesna S. said...

No, super. A zdaj moram pa še jaz začet spet pisat, da ne bodo vse tvoje stare povezave mrtve, al kaj?:P
No, vsaj brala te bom lahko, če te že poslušat ne rabim več v pisarni :P
Drugače pa - super, da se tudi o tem končno začne pisati tudi pri nas, saj je nosečnost v povezavi z invalidnostjo tudi leta 2016 še vedno velik bav bav, tako med strokovnjaki kot laiki.

 

Objavite komentar

<< Home