ponedeljek, avgust 29, 2016

Izola VS Ljubljana

Evo nas spet tu. No, reči se vrstijo.
Pred nekaj tedni sem bila v Porodnišnici v Ljubljani. tja me je, ker v Izoli nimajo toliko izkušenj z invalidnimi ženskami, napotila moja ginekologinja. Da vam ne povem kakšno razočaranje. V Ljubljani sva bila ob 8ih naročena. Prideva tja in mi vzamejo kri. Potem so naju dali čakat v eno od ordinacij, in sicer sva tam čepela do 11ih. Sledil je ultrazvok, ki sem ga pri svoji ginekologinji imela že pred dvemi tedni. Ampak ok. Razumem, da je vseeno bolj fajn imet kak pregled več, kot premalo. Od tega UZ sem si nadejala, da bo razsvetlil mojo nosečnost tudi ljubljanski ginekologinji in mi bo, ker imajo več izkušenj, kaj svetovala, se z menoj pogovorila o ...pač...čemurkoli kar se tiče te t.i. posebnosti.

(se že počutim ku en marsovec)

Ampak nič. Ob 14ih (ja, prav berete. Od 11.15 pa do 14.00 sva spet čakala) me pokliče k sebi in mi pove, da je z otročkom vse ok, kaj naj jem, pijem, naj se gibljem, ipd. Četudi sem ji že ob UZ omenila, da imam avtonomno disrefleksijo (nihanje pritiska pogojeno prav z invalidnostjo), me o tem ni čisto nič vprašala ali mi karkoli povedala. Za razliko od moje ginekologinje v Izoli, ki je poklicala mojo nevrologinjo v Ljubljani že v prvem tednu, in z njo predebatirala kako lahko to stanje vpliva na porod in o tem obvestila kolegij v Izoli. V Ljubljani, kjer naj bi imeli več izkušenj, pa nič.
Tu mi je samo napisala izvid in končala z besedami "Ja no, vseeno pa pridite spet čez 6 tednov, da vidimo kako poteka nosečnost".
Toliko o tem.
Res upam, da mi ne bo rabilo iti rodit v Ljubljano, ker sem v tem trenutku 1000x bolj zadovoljna z obravnavo in skrbjo v Izoli.
No, ampak naredili bomo kar je najboljše za otroka, vse drugo so le posti na blogu :)