petek, avgust 19, 2016

Zavajanje kupcev

Tukaj sem pred dnevi želela kupiti spalno vrečo za dojenčka.

Cena, ob kateri ni nikjer napisano, da je ekskluzivna za določen tip artikla, je jasno izpisana, in sicer znaša 19,92 EUR.
Ko sem jo želela naročiti se je cena za edini dve dolžini, ki sta na zalogi (90 in 110 cm), zvišala.

Kot kupcu mi je jasno, da so cene, kljub raznim popustom, različne za različne dimenzije. Zbodlo me je pa dejstvo, da to ni nikjer, ampak res nikjer, navedeno.

Podjetje sem povprašala čemu je temu tako in dobila sledeči odgovor "Vedno prikažemo najnižje cene, četudi izdelka ni mogoče naročiti oziroma kupiti. V tem primeru je cena 19,92 EUR za spalno vrečo dolžine 70cm, ki pa je ni na zalogi in je tako ni možno kupiti".

WTF?!?

Poleg vsega imajo celo med dodatnimi informacijami o izdelku izpostavljeno, da je mogoče kupiti spalno vrečo treh dimenzij (70, 90 in 110 cm).

To se, dragi moji bralci meni, pa oprostite, če se motim, zdi zavajanje kupcev.

Kot bi na spletu prodajala avto za 1000 EUR in vam, ko bi ga želeli kupiti, rekla, da je možno kupiti samo tistega za 13.000 EUR.

No, skratka... ker mi je dovolj takih gluposti sem na Zvezo potrošnikov Slovenije naslovila mail z opažanji. Sporočim če/kaj bodo odgovorili.