petek, september 23, 2016

Vijuganje med...

Kaj?!? Že toliko časa nisem nič napisala?!? Pa saj sem katastrofa!
Kje začeti?

Dobra novica št. 1
Odobren mi je bil novi lahek voziček. In superdruper blazina...mogoče bi bilo bolše reči superDuper :)

Dobra novica št. 2 (ki se je izkazala za Gnev št. 1 in št. 2)
Nihče ni omenjal nikakršnega doplačila za voziček ali blazino. Niti besedice.

Gnev št. 1
Ker je blazino bilo potrebno odrezat in prilagodit širini tudi prevleko sem morala doplačati 78 EUR. Ja, prav ste prebrali. V kolikor bi želeli obogatet se infiltrirajte v Invalidsko mafijo in spretno obračajte napotnice, naročila, prilagajajte pripomočke na velike in male riti, in uspeh je zagotovljen. Se mogoče sprašujete, če je blazina zlata? Ne. Ni. Izdelana je iz gumijastih tulcev, ki so podobni satovju. Odrezali pa so jo cca. 15 cm.

Gnev št. 2
Izkazalo se je, da je potrebno plačati še ročaje na vozičku in bremze, ki niso standardne. Zavedam se, da si, v kolikor si izbereš nobel dodatke, ki so namenjeni lepotičenju vozička, sam kriv, da ti računajo nadstandard. Moj voziček pa bo imel CELO ročaje, da me bo kdo lahko vozil, in bremze, ki se tako sklopijo, da se bom lahko presedla.
Res, luksuz na višku!
Cena? 167 EUR

Dobra novica št. 3
Bili smo znova na pregledu v ljubljanski porodnišnici. Začuda smo končali v 20. minutah (zadnjič je trajal podoben pregled cel dan) in z otročkom je vse v redu. Pobič je težek 1600 gramov in nam je na monitorju pomežiknil. Še vedno ne vemo kje in kako bomo rodili.

Težava št. 1
Ob odhodu iz rehabilitacijskega centra kjer se, ko sem v Ljubljani, hodim tehtat, sem padla v nezavest. V avtu sem najprej nekaj mrmrala, z odprtimi očmi padla na B-ki je zavijal iz parkirišča in mu obležala na rami. Kljub energičnemu tresenju in klofutanju se nisem prebudila. Opazil je medicinski sestri in ju poklical na pomoč.
Zavedla sem se šele, ko me je vlekel iz avta in me klical po imenu. Začudena sem gledala kaj se dogaja, medicinski sestri pa sta mi hitro dali glavo dol in noge v zrak, da se mi je izravnal pritisk. Do doma je bilo vse ok, le moj B je kar v šoku, ker ga je vse zelo prestrašilo.

Dobra novica št. 4
Zaradi Težave št. 1 sem odšla še na pregled h svoji ginekologinji in ugotovili smo, kar že sicer vemo, da mi pritisk niha. Tako zelo, da mi je v roku 8 minut (najprej mi ga je izmerila ob prihodu in potem na mizi, ko sem potarnala, da se mi zdi, da mi pada) padel na polovično raven.
Ker ni-kej-za-naredit sem se zmenila, da bom doma budno pazila na te poskoke in odšla v bolnico, če bo še kak tak dogodek. Do takrat sem doma.
Dobra novica? Z otročkom je vse v redu.


1 Comments:

At 9/30/2016 10:14:00 dop., Blogger mojchka said...

Jbela, pazi nase!
Tale nizek pritisk je res zoprn.
Jaz sem v nosečnosti tudi velikokrat padla v nezavest in enkrat sem se tudi poškodovala...

 

Objavite komentar

<< Home